Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Sex-shop-stop

Friss topikok

  • bobslocum: Ez is egy vélemény. Általában azok mondanak ilyeneket, akik még nem éltek akkoriban, de sokat "hal... (2013.09.26. 09:10) Popfesztivál
  • Pusznyusz: @AlmasyBela: Biztos nem nagy történet, de nekem még normálisan regisztrálnom se sikerült, hogy hoz... (2013.08.30. 11:38) Beköszönő

Címkék

Nem vesztem el, csak...

2013.09.21. 10:44 bobslocum

átalakultam! Elég sok minden történt velem,a blog szempontjából a legfontosabb, hogy napközben nincs időm, este meg otthon a család és azért nem tudok blogolni. Ha valakit érdekel, gondolom a régi ismerősök közül elsősorban, a következők történtek velem:

Munka: Az érthetőség kedvéért azoknak, akik eddig nem olvastak, elmondom, hogy van egy cégem, jobban mondva ketten vagyunk tulajdonosok a társammal. Nos, a válság, meg a csődbe ment partnerek, valamint pártunk és kormányunk "segítsége" a kis és középvállalkozók helyzetének "jobbítására, eléggé megviselték a gazdasági helyzetünket, ezért több változat szóba került a cég konszolidására. Az előző blogomban már írtam arról, hogy majdnem eladtuk a céget egy külföldi szakmai befektetőnek, de az utolsó pillanatban visszalépett. Aztán, mikor már feléltük az összes tartalékunkat, végre lejárt pár lízingünk, meg igen komoly költségcsökkentési intézkedéseket tettünk, úgyhogy jelenleg, úgy néz ki, hogy sikerült nyereséges pályára állnunk. Viszont a társam besokallt, nem igazán lát perspektívát a dologban, úgyhogy előhozakodott azzal a tervvel, hogy egy régi partnerünkhöz átmenne kereskedelmi vezetőnek, tehát, az operatív munkából kiszállna, de csak akkor, ha én is hozzájárulok ehhez. Persze az érvei között ott volt a költségcsökkentés, a munkák, megbízások könnyebb átcsatornázása stb. Én ezt hülyeségnek tartom, de nem akarok az ő "fejlődése" útjába állni, úgyhogy beleegyeztem. Most átvettem az ő munkájának egy részét is, úgyhogy napközben egy perc időm sincs. Egyetlen pozitívum, hogy az egyik partnerrel angolul kell tartanom a kapcsolatot és így fejleszthetem a nyelvtudásom is. Rájöttem, hogy hiába van középfokúm angolból, ha az ember nem használja a nyelvet, pillanatok alatt elfelejti! Szenvedek is eléggé! :)

Ez így elég hosszúra sikeredett, úgyhogy most egyelőre ennyi, a többi újságot később.

p.s. tud valaki valamit Kisbogáncs-ról?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemlaci.blog.hu/api/trackback/id/tr15527028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása