Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Sex-shop-stop

Friss topikok

  • bobslocum: Ez is egy vélemény. Általában azok mondanak ilyeneket, akik még nem éltek akkoriban, de sokat "hal... (2013.09.26. 09:10) Popfesztivál
  • Pusznyusz: @AlmasyBela: Biztos nem nagy történet, de nekem még normálisan regisztrálnom se sikerült, hogy hoz... (2013.08.30. 11:38) Beköszönő

Címkék

Beköszönő

2013.08.27. 09:26 bobslocum

Sziasztok!

Cserbenhagyott a régi blogom, megszüntette a szolgáltató. Naplóként írtam a blogot az életemről, nem sokakat érdekelt, de szereztem pár nagyon jó barátot, akik miatt folytatom itt.

Magamról annyit, hogy 50+ éves vagyok, nős, családos és rendszeresen járok örömlányokhoz, már kb 8 éve. Nos ebben a körben is sok érdekes embert ismertem meg és nagyon sokat tanultam  az emberekhez való hozzáállásban, toleranciában és hát igen, a szexben is :).
 De erről még írni fogok.

Bemutatkozónak ennyi, még ismerkedem a blogszerkesztéssel (nekem nem könnyű, meg kevés időm is van), de hamarosan jelentkezem.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemlaci.blog.hu/api/trackback/id/tr555480040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pusznyusz 2013.08.27. 09:57:46

Jaj de jó :) Próbálom betenni magamhoz és kiismerni ezt a blogrendszert :)

AlmasyBela 2013.08.29. 17:33:09

Kedves Bob!
Nyuszo által Rád találtam.
Én a blogol.hu-n írok inkább, mert ott van olyan oldal, ahol megjelenhetek.
Örülök, hogy megtaláltalak.
linkem gyupapa.blog.hu és
gyupapa.blogol.hu
üdv Almusz

Pusznyusz 2013.08.30. 11:27:18

@AlmasyBela: Kijavítom a linket erre :) gyupapa.blogol.hu

Pusznyusz 2013.08.30. 11:38:40

@AlmasyBela: Biztos nem nagy történet, de nekem még normálisan regisztrálnom se sikerült, hogy hozzászóljak... szóval a blogol.hu nem az én oldalam.
süti beállítások módosítása